Morning morning.. Sjuk ;(

2010-02-03, 09:55:53 / Kategori: Allt som allt
Hej bloggen! :-) Sitter här, har rätt skoj ;) Inte...

Kollar på www.Schock.se

hitar inget som fångat mitt intresse, men denna var la okej? ;-)





Aja, vill berätta om min sony ericsson Natie nu :D
2 Megapixlar, men ändå en bra telefon för oss som inte orkar köpa dyra telefoner xD
Den har typ bara demo spel, men det finns 3 hela spel! :-) Quadra Pop, Brick breaker och suduko ;-)
Men i alla fall kolalr jag också på http://weekday.se/
Eller försöker i alla fall...



" Loading www.weekday.se "


Aja, får la åka in till affären någon dag! :D
Nu händer nog inget mer, utan att snön vräker ner, och jag ska göra en varm härlig kopp choklad! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?