3 choklader hihi ^^

2010-02-03, 13:12:35 / Kategori: Allt som allt
Men usch va fet man känner sig ;)

Haha nej men har gjort egen varm choklad :D blev 3 koppar.. xD Men mummsigt ska ni veta att det är, väldigt mumsigt" :D


Sitter och kollar på Disney Chanel , även på ett klipp från Eurovision.. xD Haha en är rätt kul om man tänker efter :)


Såg nyss förresten på Disney att Nick Jonas hade en egen låt..? Ajg blev väldigt förvånad faktiskt.. Rysligt förvånad!


Men idag har jag på mig..

En Mössa, stickad, Grå - fick i present
Svea kofta - Köpt i en affär ;) Minns inte pris :P
Cheap Monday Jeans ~ Gröna - 200 kr  på Weekday


Mysigt att vara sjuk ibland.. Att titta ut på snön som sakta faller ner.. En sån här vinter har jag aldrig varit med om! :) Jag gillar faktiskt snön..  Det är så.. Så vackert! :) Med undantag från alla gula fläckar över allt då...


Aja nu ska jag kolla klart på Lilo Och Stitch , så vi hörs nog senare idag! :)

Hejdå bild xd



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?